Veckan

MÅNDAG: Anna Dufva träning på Bailey. Ska försöka hinna med att rida Pelle också.
TISDAG: Bailey vila helt och hållet, helst ska han få promenera ute men det kan hända att det är för halt ute för det. Fresia ska även ridas av oss, antingen jag eller mamma rider, tänkte försöka sno henne höhöhö
ONSDAG: Bailey går ett markarbetes pass tillsammans med Adam. Jag ska försöka ta mig ut och springa.
TORSDAG: Bailey går ett lugnt lugnt pass, bara känna av så han får jogga lite och skritta en bra stund uppsuttet. Vi har även Fresia denna dag så hon ska också ridas, eventuellt rider jag även Pelle, får se vad som hinns med och vem som rider vilka osv.
FREDAG: Jag rider dressyr på Bailey, om jag har Pelle så vilar han eller eventuellt skrittas om det hinns med. 
LÖRDAG: Tävlingsmöte på veda, därefter Stockholm ridsport och köpa ett bett till Bailey. Sen till stallet och rida Bailey och Pelle. Adam rider Bailey, vet inte vad han ska göra med honom men det kanske blir så att han och jag rider ut tillsammans med Bailey och Pelle.
SÖNDAG: Hopptävling på veda, tror fortfarande att jag ska vara med men är inte säker än. Bailey ska på kvällen ridas dressyr av Adam och Pelle ska även han gå dressyr.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback