Torsdag

Morgonen började med att jag försov mig, såklart. Skulle gå upp 9:15, gå till bussen 10:35. Bussen går 10:48. VAKNAR av snapchat från Hedda prick 10:48, och såg att hon stod utomhus på bilden. Haha tog några minuter innan jag fattade vad klockan var. Hann såklart inte med 10.48 men den sista bussen jag kunde ta för att komma i tid gick 11:08 och för att hinna med den måste jag gå 10:55 senast. Japp kastade mig upp ur sängen, tog på mig första kläder jag såg och sprang sedan till bussen. Hann med den precis och kom i tid till skolan vilket var helt otroligt hahah..
 
Hade lixom ställt klockan för att hinna vara uppe och göra saker men jag var hemma och vaken i kanske 4 minuter haha. Hur som helst gick skoldagen fort och är hemma igen.
 
Ikväll blir det lite plugg och sen fixa med bloggen tror jag!
Kommer inlägg om hur helgens planer blir!
//Carro



Kommentarer
Anonym

Kan ni nästa gång ni ses göra en TMI tag tillsammans i en film, hade varit superkul :)

2015-01-15 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback