Torsdag

Efter skolan städade jag rummet och lite annat, och efter middagen ut med hunden i snön och nu har jag gjort te och ska plugga. Har en uppsats som ska vara klar imorgon så kanske borde sätta igång ;)
 
Imorgon efter skolan ska jag hem och bara chilla hela kvällen. Ska försöka lägga mig tidigt då det blir upp tidigt på lördag och jobba med Jojjo och Linnea. Hoppas det går lika snabbt som sist då jag jobbade med Hedda och Linnea, typ helt klara med förmiddagsjobbet runt halv 10, bara fodringen som var kvar då som görs strax efter 11. Haha gick helt galet fort ju.
 
Helgen blir rätt full ändå och det kommer inlägg om den och helgens planer imorgon!
//Carro 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback