Pellson ♥

Tänkte visa skillnaden som blivit på Pelle under dessa månader med honom. 2,5 månad imellan bilderna och nu är han ännu finare. Han har utvecklats så enormt och likaså jag. Nu kan vi länga ut på gramanen säkert 30cm längre än på de sista bilderna, vill inte ens tänka på hur kort den är på de första bilderna och ändå går han inte på tygeln. Idag sitter vi och gör skolor och galoppombyten utan några som helst problem, fina fina Pelle!
Sen måste jag också skälla lite på min sits på den andra gruppen bilder, lutar mig tillbaka som om det var en soffa ;) Haha nej men nu har faktiskt problemet blivit tvärt om, lutar mig fram istället... Aja så länge den är bättre än hur den var i september... Och om ni tycker "nej du sitter ju bra på några av bilderna ifrån september" så har jag bara en sak att säga = ögonblicksbilder, trust me. Har filmer från det ridpasset och vill ungefär bara gråta när jag ser på dem...
Aja se och njut på min utveckling med Pelle, önskar jag hade lite nyare bilder att visa men det kommer!
September:
November:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback