Onsdag

Vaknade runt 7 hos Hedda, vi gick upp och åt "frukost" och sen skulle jag ta bussen hem. Var hemma runt halv 9 och då var min bror och hunden ensamma hemma. De satt i vardagsrummet och jag la mig på soffan och somnade... Superskönt haha, och vaknade 11(!). Gick då ut med hunden och sedan åt vi lite lunch.
 
Har nu på eftermiddagen bara gjort lite skolarbete, städat och så. Snart ska hunden ut igen ;)
 
Imorgon börjar skolan igen, inte alls taggad men ska bli kul att träffa alla kompisar igen. Foto och idrott och sen ska jag hem igen. Då är det verkligen plugga som gäller. 2 stora uppgifter ska va klara innan den 15:e så de är bara att spurta nu haha.
//Carro
SVANSEEEEEN <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback