Fredag

Asskönt verkligen! Haha det var ingen lång skolvecka precis men alltid najs med helg ändå ;)
Lite ändrade planer inför imorgon blev det,
Klockan 12 ska jag vara på Veda, helgjobbarmöte. Sen upp i stallet och jobba eftermiddag med Jojjo. Måste verkligen försöka vara klara prick 16 då vi ska bygga staket, efter det programridning och sen fixa hästarna inför söndag, och sen åker jag men hanna hem och sover hos henne. Full rulle helt enkelt! ;)
 
På söndag är det som sagt Ponnycup igen. Den här gången dubbla dressyrmatcher mot Överby. Kl 9 är det första start borta hos dem och kl 14 är det start hos oss. Ska bli kul att möta dem igen och blir spännande att se om jag hamnar på samma ponny som förra året vi tävlade där ;)
Laget består iaf av mig, Hanna, Sofia och Vilma!
 
Nu ikväll håller jag på lite med en uppsats som ska va klar nästa vecka, så får passa på när jag har tid nu.
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback