Återpublicering- Mina Mål 2015

Vi fick en kommentar om att skriva våra mål inför 2015 men jag har ju nyligen publierat det inlägget så jag publicerar det igen helt enkelt!

Under tävlingsåret 2015 så kommer det vara bland annat Ponnycupen, massa ridskolecuper och klubbmästerskap. Kanske något till? Vem vet? ;) Har lite mål jag vill uppnå under dessa tävlingar detta året.
 
♣ Ponnycupen- Rida bra och jämna ritter på en bra procent. Jag kan inte själv påverka hur långt laget ska gå men vi hoppas så klart så långt som möjligt!
 
♣ Ridskolecupen Hoppning- Vill bara nolla rundor och så småningom få placering i LC så jag kan gå upp i LB. Under 2015 så är målet att ha kvalat LB och om jag inte gör det så är jag ju sämst haha... Nä men failar hela tiden i hoppningen...
 
♣ Ridskolecupen Dressyr- Rida bra runda i LB och sätta sista kvalet till LA, vilket jag redan har gjort. Sedan starta LA på storhäst på en bra känsla, procenten spelar ingen roll. Vill ha en bra känsla bara i första häst-LA;n.
 
♣  Klubbmästerskap- Rida en bra ritt med bra känsla och gärna bra betalt också. 
 
Det är som alltid väldigt svårt att sätta upp mål för tävlingar när det inte är ens egen häst man tävlar. Jag sätter bara mål på mig själv, inte på hästen då jag aldrig vet vilken häst jag kommer tävla. Tävlar jag en häst jag ridit massor har jag kanske högre krav än om jag sitter på en häst jag aldrig ridit innan.
Men kortfattat så vill jag ha bra rundor och ritter, och börja kvala upp ännu högre under de 3 steg som finns i hoppningen och dressyren. Ponnycupen vill jag ska rulla på och gå bra med bra resultat, och detsamma i Ridskolecupen och övriga tävlingar.
 
Är jättetaggad inför säsongen nu och vill verkligen tävla nu!
//Carro 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback