20 fakta om mig

♠ Jag är ganska mörkrädd
 Jag är rädd för stora spindlar SOM FINNS I MITT HUS
 Jag joggar väldigt väldigt snabbt
 Jag är superkänslig för stark mat, trots att jag varit i Thailand 3 ggr
 Jag har jordens tjockaste hår
 Det tar ca 1 h att platta hela mitt hår helt platt, därav gör jag det aldrig.
 Jag kan spela lite lite lite piano
 Jag har bloggat sen jag var 10 år
 Jag är supersnål med mina pengar
 Jag har nästan ALLTID håret uppsatt
 Jag är väldigt stark i armar och ben
 Jag har jättedålig kondition när jag måste springa i skolan, annars är den jättebra
 Jag har det alltid superstökigt på mitt rum
 Jag läser iprincip inga böcker
 Jag är alltid supertrött på morgonen
 Jag har superbra syn och kan läsa texter och ord på jättelångt håll
 Jag vågar aldrig poppa popcorn då jag tror dem ska smälla sönder hela micron
 Jag värmer alltid färdigfryst mat alldelles för kort tid då jag aldrig orkar vänta så jag äter ofta typ is till lunch, typ när jag jobbar.
 Jag äter glass jättejättelångsamt då det är så kallt
 Jag blir jättelätt åksjuk, mest i bil & båt
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback