Vecka 8

MÅNDAG: Ingenting, plugga dock.
TISDAG: Ska hjälpa nya Usek på sitt möte med planering så att de kommer igång och efter det är det ridlektion på Veda.
ONSDAG: På kvällen ska jag rida hoppspecial istället för Anna. Ska bli kul att få hoppa på riktigt igen!
TORSDAG: Plugga matte hela hela hela dagen typ
FREDAG: Matteprov och på kvällen rida igen i dressyrspecial.
LÖRDAG: Staketbygge och lottning av hästar inför söndagen. Efter det förmodligen fixa hästen jag ska tävla en liten snabbis så den är ren inför tävlingen.
SÖNDAG: Ridskolecup dressyr. Rider min första LA:1 på storhäst, jag har ju tävlat LA på ponny men de här är första gången jag rider den klassen på häst! Ska bli kul även fast jag har tufft motstånd ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback