Vecka 6

MÅNDAG:
Är ledig från skolan vilket är superskönt, har studiedag så är hemma hela dagen och gör nog säkert ingenting. På kvällen/eftermiddagen åker vi upp och till stallet, Bailey och jag ska träna för Anna Dufva, mamma rider Queen på träningen. 
TISDAG:
Är återigen ledig, haha vad händer med skolan? Bailey får antingen vila helt och hållet, mamma är uppe på morgonen så jag åker nog kanske inte upp alls om jag inte följer med då.
ONSDAG:
Adam är med på markarbetet tillsammans med Bailey.
TORSDAG:
Adam rider Bailey trooor jag, han ska hur som helst gå dressyr. Jag har nog kanske Pelle och då går även han dressyr i ridhuset.
FREDAG:
Jag joggar Bailey i ridhuset, har nog eventuellt även Pelle.
LÖRDAG:
Bailey går dressyr eller ut i skogen, beror lite på hur underlaget ser ut på vägarna, jag antar att jag rider honom då. Om jag har Pelle går han dressyr om det hinns med. 
SÖNDAG:
Jobbar i stallet tillsammans med Johanna, Adam rider Bailey. Kanske lite markarbete eller annars bara dressyr!
 
Får se lite hur veckan blir, inget är riktigt helt hundra klart än, vi får ta det lite som det kommer helt enkelt!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback