Söndag

Helgen har varit supersuperlugn. Har hunnit (och orkat) och plugga och fixat massa inlägg till bloggen som kommer upp senare :) Nu har jag precis duschat och ska plocka upp på golvet innan jag går och lägger mig. Låter man alla strumpor ligga kvar kan hunden äta upp dem, han sover ju inne hos mig på nätterna. Inte bra ;) Så tomt golv innan man somnar!
 
Imorgon är det skola tidigt, slutar runt 2 och då ska jag hem. Om jag inte hunnit plugga färdigt med det jag har att göra  i skolan ska jag göra det, annars tror jag att jag ska gå/springa på bandet och bränna de två chipspåsar jag åt i helgen :-) Alltså usch, mår typ illa av att tänka på det. Förstår inte hur jag fick i mig dem, så jädra pinsamt haha.
 
Men veckan som kommer är hur som helst rätt fullproppad- kommer inlägg om veckans planer imorgon. Därför måste jag se till att inte hamna efter med skolan då jag inte kommer ha så mycket tid att plugga.
Men det kommer tre inställda och säkert en del live imorgon så vi hörs mer då!
 
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback