Sommar och sol

Åh vad jag vill ha sommar just nu, bort med all kyla, regn, snö och blåst. Saknar sommaren som in i satan. Sommaren 2014 var härligt, andades häst och värme, meetings, tävlingar och träning. Kiwi fick gå på sitt första bete och blev riktigt tjock, provridningar hit och dit och när skolan börjat åkte hon till Linköping. 
Vi reste mycket i somras vilket var kul, segling ute i skärgården, Italien och självklart vackra Falsterbo. Haha med all denna sol kunde jag faktiskt kosta på mig att sola lite och blev liiite brun, dock försvann det i princip direkt ridbyxorna åkte på igen. 
I sommar vill jag verkligen rida hela tiden, massa häst och träning. Vill åka på meetings och tävlingar så ofta det bara går, oavsett jag tävlar själv eller bara groomar, sommar = tävlingar. Falsterbo känns som ett krav för mig, får hoppas på att det blir av, vi kollar lite med hus och sånt, falsterboveckan är populär nere i skåne och allt blir svindyrt för en vecka. Men dock ganska självklart, Falsterbo är helt underbart, inte bara själva tävlingarna där utan hela känslan. Cykla överallt, från huset till stranden till Ica till tävlingarna till stallarna osv osv. Fasen vad vi cyklade i somras haha. Falsterbo går inte att beskriva, det är underbart.
Jaja hur som helst, sommaren är B Ä S T och i sommar ska jag ha så fruktansvärt kul, inte sova bort dagarna till 12 utan verkligen ta vara på dagen oavsett vad jag planerar att göra, om det är häst, kompisar, stan, familjen osv osv oavsett vad ska jag ha så sjuukt kul!
//Hedda
Bilder ifrån sommaren 2014, se och njut och börja själva längta efter sommaren lika mycket som jag, jag är fruktansvärt trött på vintern...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback