Queen

 Idag red jag faktiskt Queen för första gången på evigheter. 
Mamma skulle ha joggat henne idag och då tänkte vi att jag lika gärna kunde göra det, dock blev det lite mer åt ett dressyrpass fast i en lite lägre form.
Jag jobbade lite svaga öppnor och skänkelvikningar vilket gick galant. Idag kunde jag faktiskt för första gången någonsin på henne sitta ner i traven utan att hon stod emot, vi kunde dessutom galoppera utan porblem i bägge varv. Både hon och jag har blivit så mycket bättre, hon är mer mogen och välriden medan jag bara blivit bättre på att rida helt enkelt.
Superkul pass verkligen och jag är supernöjd, kanske kan lägga upp film imorgon om jag får tid. Det hade varit kul att rida Queen lite mer regelbundet nu, tanken är ju att om några år ska jag rida och tävla henne på heltid, man måste ju börja träna nån gång....
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback