Mitt sportlov

Måndag: Stallvärdinna ist för Hanna på kvällen, annars ingenting!
Tisdag: Fyller 17 år så jag och mammas ska vara iväg under dagen och handla och äta lunch osv ute. På kvällen blir det middag, sen ridning på Veda ;) Och efter det hem och äta tårta!
Onsdag: Tandläkaren vid lunch, annars inget
Torsdag: Inget speciellt, kommer säkert bli något ändå!
Fredag: På kvällen dressyrspecial på Veda
Lördag: 
Ingenting här heller
Söndag: Helgjobbar i stallet 7-16 med Hedda.
 
Nu när man äntligen har lov så ska jag hitta på en hel del men även plugga. Har prov direkt efter lovet så lite varje dag måste jag plugga. Sen de dagar jag inte gör något på kanske blir fyllda så jag tror inte jag någon dag kommer sitta hemma helt stilla och sova! ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback