Måndag

Wow ;) Efter skolan gick jag ut med hunden 2 gånger och efter middagen sprang jag på löpbandet i ganska högt tempo i 40 minuter, I UPPFÖRSBACKE. Man kan hissa upp den via en knapp så det blir brantare och det var helt sjukt jobbigt. Förstår inte alls hur jag klarade det. 40 minuter intensivt springande i en uppförsbacke i samma tempo känns lite tufft ;)
 
Efter det duschade jag och nu har jag räknat lite matte. Imorgon är det skola och efter det ska jag hem. Sen till Veda och hjälpa nya usekgänget en stund och sen ska jag rida lektion.
Supertrött nu så ska sova, hörs imorgon
//Carro
hahah gud vilken efterbliven bild, vi båda ser helt lost ut... fast mest jag :) :) :) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback