Helgens planer

Fredag: På morgonen ska jag till skolan och filma till en musikvideo vi håller på med, sen skola och då blir det sportlov! På kvällen ska jag rida igen i dressyrspecialen på Veda, sen hem till pappa.
Lördag: På förmiddagen ska vi fira min födelsedag i förskott eftersom jag fyller år när jag är hos mamma. Sen klockan 4 ska jag vara på Veda. Staketbygge och hästlottning inför söndagen. Efter det ska jag bara vara kvar en stund och fixa hästen lite, och byta schabrak och sånt ;) Sen åker jag hem till mamma och sover där.
Söndag: Ridskolecup dressyr på Veda. Jag rider LA:1 för första gången på storhäst och det ska bli kul! Svårare program och tuffare motstånd men det ska bara bli kul att tävla igen!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback