HAHHA

Herregud, läste massa gamla inlägg på bloggen från 2011 så kommer det här upp:
 
Inatt drömde jag en jättekonstig dröm...
Jag var med i Ponnyakuten 4, och när man kom dit så skulle hästen inte komma först efter 3 dagar. Jag skulle först tagit med mig Käck, men sen ändrades det till Colleen. 

Jag kom till Tobbes gård, och träffade de andra. Såg Nellie Berntsson där, som skulle vara med ett år till i Ponnyakuten, gjorde hi-five med henne för att vi var där! xd 
Vi tittade på när Tobbe red sina hästar, och sen fick vi också rida. 

Helt plötsligt var jag på Veda, och det satt post-it lappar på kontorsdörren, att Carro skulle ha Colleen i Ponnyakuten. Sofia Killander kom ut från stallet ridandes på Colleen och sa att hon skulle rida Colleen till Skåne, där Tobbes gård ligger. Jag fick åka bil bakom dem, men det gick lika fort som på motorvägen, och var där på typ 10 sekunder...
Sofia hoppade av Colleen, tog in henne i en box och sen åkte hon hem.

Första natten sov vi i en fuktig trästuga, med trästockar som väggar. (Wtf?!) På morgonen sen så började alla deltagare gråta för att vi ville borsta våra hästar och rida.. Jätterandom :S
 (bilden har inget med inlägget att göra)
Hahahaaha lite random dröm kanske? ;)
 
//Carro
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback