Gårdagen

Igår vaknade jag med feber och mådde inte alls bra, blev lite bättre under dagen så på kvällen skulle jag självklart åka till Veda och rida ;)

Var ju inte speciellt smart. Jag red iaf Cyklamen och han va rätt fin men jag orkade verkligen inte rida. Stannade hela tiden och hostade och hade skitont i halsen. Gick knappt att röra mig. Red honom i en låg form iprincip hela lektionen men han va lydig iaf. Vi red lite skänkelvikningar och förvänd galopp och de va han duktig på.
Inte så mycket att säga men jag orkade som sagt inte rida helt ut.

Har feber idag igen men ska till tandläkaren kvart över 12 så kan inte va hemma och vila hela dagen haha.

//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback