Dagens planer

Först jobbar jag som sagt i stallet mellan 7-16 med Linnea. Direkt efter det ska jag om jag hinner ner till ridhuset och hjälpa tjejerna bygga bana inför ponnycupen imorgon.
16:30 ca ska jag ha bytt om och va klar, årsmöte. Läser upp usek's årsredovisning och avgår sedan som ordförande. Shit va jag har lärt mig under dessa år... Nu blir jag istället med i valberedningen samt ett litet yttre stöd till nya usek! :)

Efter årsmötet ska jag upp och kvällsfodra stallet och sist åka hem. Lägga mig tidigt, har knappt sovit något alls senaste dagarna. Söndag blir det upp tidigt igen så måste sova ikapp nu ;)

//Carro

Inlägg om gårdagens ridpass kommer senare idag när jag är hemma igen!



Kommentarer
Anna

Haha, årsredovisning heter det. ;-)

2015-02-14 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback