Black or brown

Kan verkligen inte bestämma mig vilka stövlar jag ska rida med på helgens tävling. Jag har ju 2 par hööks stövlar, de vanliga klassiska Arezzo horsehead. Ett par bruna och ett par svarta. Själv gillar jag mest det bruna men det är ju liksom en oskriven regel att ha svart på tävling. Har tävlat massor både med de bruna och de svarta. Tänkte att ni kanske skulle vilja hjälpa mig att välja, klicka snabbt i brun eller svart så tar jag det alternativet som får mest "röster"!
//Hedda
Bruna eller svarta stövlar?
Brun
Svart
poll generator 
Bruna:
Svarta:



Kommentarer
Julia Forsbacka

Hade du inte kunnat skriva ett inlägg om hur dessa stövlar är? Har själv tittat lite på dem.. :)

Svar: Absolut!
ponnyboken.blogg.se

2015-02-16 @ 15:33:24 | http://forcebacka.blogg.se/
Erika

Tycker att du ska ha stövlarna som har samma färg som hästens sadel och träns! ;)

2015-02-17 @ 07:11:06 | http://erikapollanen.horseworld.se
guess who

bruna lätt

2015-02-17 @ 08:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback