Senaste dagarna

Lördag: Upp tidigt och åkte tåg hemifrån 7:43 och åkte till Friends Arena med Sofia. Vi såg dressyren på förmiddagen, och mellan typ 13-19 gick vi i mässan, åt lunch, testade monte-trav (på maskinhäst dåra ;)), klappade alla rashästarna i mässan och handlade mat inne på Mall of Scandinavia där vi hittade ICA. Det var proppfullt på alla andra matställen så det var meningslöst att försöka äta någonstans där. Sen på kvällen såg vi hoppning+show som var klart vid 23 och då fick vi skjuts hem, somnade direkt!
 
Söndag: Tog lite sovmorgon till halv 10 och sen åkte jag till Veda. Höll i ett kalas för 9 barn mellan 11-13 och det gick bra! Direkt därefter hämtade mamma mig och så åkte jag till Salza. Fixade stallsysslor och lite annat och sen red jag henne i ridhuset i ca 40 minuter enkelt dressyrjobb. Mest grunder och övergångar för att ha henne stadig och lydig vilket hon verkligen var! Red lite skänkelvikningar också och även förvänd galopp som hon gjorde superfint!
 
Måndag: Igår var det först skola som vanligt, och sen åkte jag till Veda och hade teori med barnen. Linnéa hämtade mig sen och då åkte vi vidare till Wreta. Linnea red Salza och jag fotade och hjälpte lite. Var hemma runt 9 och somnade sen med lampan tänd och telefonen i handen.. Vaknade vid 5 och undrade vart sjutton telefonen var? Jag låg på den ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback