Styrketräning

Idag var jag hos Salza vid halv 9 och då kom Linnea också. Vi plockade fram lite bommar i ridhuset och sen gjorde jag iordning hästen och började rida fram medans linnea gjorde annat.
 
Sen kom linnea och höll typ en liten lektion för mig som var sjukt bra. Vi tränade massor över trav och galoppbommar som sen blev upphöjda bommar. Salza var superfin men blir lite mer på hugget när det är bommar och sånt med så behövde rida massa förhållningar så vi tränade på sånt! Vi red rätt intensivt med mycket jobbigt jobb för hästen så hon var supertrött i slutet så då började jag trava ner henne och sen skrittade jag av henne ut en sväng i skogen, linnea gick med brevid. Sen fixade vi henne och lite i stallet och åkte sen hem!
 
Imorgon ska hon bara få jogga bort ev. träningsvärk och sen tänkte jag skritta ute i skogen också före och efter!
 
Om typ 10 minuter ska jag åka med Hanna till Tungelsta! Nu är det semifinal omg. 2, HÅLL TUMMARNA att vi går till final!!

//Carro
 gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback