Mitt sista inlägg

Okej det här inlägget har tagit tid att skriva, har verkligen inte vetat vart jag ska börja.
Detta är det sista inlägget jag gör på ponnyboken. 
Jag har lääääänge funderat över om jag ska blogga här, en egen blogg eller inte alls. Nu är beslutet taget och jag startar idag upp min egna blogg som ni hittar HÄR.
Vill ni veta några anledningar till mitt beslut eller veta vart jag hållit hus de senaste veckorna ska ni gå in och läsa min blogg. Känns sjukt fel att inte skriva vår blogg... Nu bloggar jag ensam och ni får gärna besöka den och fortsätta läsa om min och Bailey's resa.
 
TACK för ett grymt år här på ponnyboken och det har varit sååå kul verkligen, utan alla er läsare hade vi aldrig haft såhär roligt och det ska bli tråkigt att lämna faktiskt. Men man måste ibland gå vidare och beslutet är taget.
Jag hoppas att vi hörs vidare på min nya blogg!
 
WWW.ASPHEIM.BLOGG.SE
 
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback