Mitt påsklov

FREDAG: Är iväg på tävling med Bailey på Vällingby. Jag rider en LB:1 vilket ska bli superkul! 
LÖRDAG: Bailey tar det ganska lugnt efter tävlingen så antagligen blir det en skrittur eller promenad. På kvällen kommer gäster på middag.
SÖNDAG: Vi åker tillbaka till Vällingby men denna gång tillsammans med Queen. Evelina startar en LB:3a. Adam ska även småhoppa lite hinder på Bailey, antingen blir det före Vällingby eller sent på kvällen efteråt. 
 
MÅNDAG: Återigen tävling... Men denna gång är det Adam och Bailey som ska åka till Sundby och hoppa 2 klasser. Först en LD+ 2 faser (85cm) och sen en LC två faser (90cm). 
TISDAG: Bailey får sig en vilodag, antagligen bara en promenad eller kanske bara gå i hagen och mysa.
ONSDAG: Bailey vilar ytterligare en dag, kanske även här promenad eller en kort uteritt. Adam kommer dock ta Bailey då jag ska träffa mina kompisar ifrån förra klassen, sjukt länge sen sist!
TORSDAG: Vi får väll se om Adam är med på hoppträningen men det tror jag inte, Bailey joggas nog lite bara.
FREDAG: Får se vad Bailey gör men kanske dressyr eller liknande. Jag rider lektion på Veda under kvällen!
LÖRDAG: Återigen här är det inget riktigt planerat vad som blir, kanske uteritt eller dressyr för Bailey's del. På kvällen fixar vi med Queen och packar inför söndagen.
SÖNDAG: Återigen tävling haha. Vi åker till hemmaplan Vallentuna och Evelina ska få rida Queen i hennes LA debut, det ska blir superspännande att se hur hon klarar av ett nytt program med nya rörelser!
 
Som ni kanske ser blir det MYCKET tävling. Totalt 5 starter på 4a tävlingar. Tur att bägge 2 älskar att vara ute och visa upp sig som vilka divor de är. 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback