Dag 5. Mina mål inom ridningen 2015

Det här inlägget har jag ju skrivit några gånger nu ;) Nu dock har jag lite mer akutella mål som jag vill uppnå!
Under tävlingsåret 2015 så kommer det vara bland annat Ponnycupen, massa ridskolecuper,  klubbmästerskap och ev lokalt.
 
♣ Ponnycupen
-Nu är vi i semifinal och målet är självklart att gå vidare till finalen! Vi ÄR i final och målet är GULD ;) Tro mig, laget kommer göra allt för att få guldmedaljen! Jag själv vill rida bra och noga ritter! Detta blir förmodligen mitt sista ponnycup år så nu vill vi verkligen sluta på topp!
 
♣ Ridskolecupen Hoppning
- Har precis kvalat LB men det startar jag först nästa termin eftersom det bara är finalen kvar. Komma till finalen och försöka rida felfritt är ett mål.
 
♣ Ridskolecupen Dressyr
- Rida bra och stadiga rundor i LA. Man kan ju inte komma högre än LA så vill väl bara rida bra där haha. Komma till finalen och rida en bra runda där också.
 
♣  Klubbmästerskap
- Rida en bra ritt med bra känsla och gärna bra betalt också. Ha BRAAA utklädnad och musik!! Typ det viktigaste hahah.
 
♣ Övrigt
Ev. kanske jag kommer tävla lite smått med Salza när jag ridit henne lite mer. Målet är väl att bara komma ut på tävlingar och få rutin. Mål om placeringar och resultat har jag inte alls, det förväntar jag mig inte över huvud taget men jag vill bara få komma ut. Tycker verkligen om att tävla och vill få mer rutiner! Börjar i LB och sen får vi se hur det går! Detta är alltså om det nu blir något men om det går bra med henne blir det förmodligen lite tävlingar till hösten.
 
Är jättetaggad på all tävling och vill bara tävla tävla tävla nu!
//Carro  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback