Paus...

Jag har ett tag nu haft exat 0 motivation till att blogga. Har just nu ingen lust alls att blogga och känner att jag ska ta en liten paus ett tag, kanske skriver nåt inlägg hit och dit men jag vill kunna släppa bloggen utan att få dåligt samvete för att jag inte bloggar. Men jag lovar till 100% att jag inte är borta föralltid.
Om det går som jag vill nu kommer jag nog tillbaka rätt snart, vi fick igår ett erbjudande som jag direkt tackade ja till, dock är det mamma och pappa som bestämmer så vi får se lite, men antagligen bestäms det inom de närmsta dagarna, hoppas verkligen det går som jag vill. Jag vet att ni läser det här mi madre och papos, snäääääällaaaaaaaa ;) 
 
Men nu vet ni hur det ligger till lite, jag tycker inte alls att det är kul att blogga bara om ridskolan (har förresten börjat i en till grupp bara för att få rida mer nu när jag inte har egen häst) och därför backar jag av ett tag. Jag har ALLTID haft en speciell häst att skriva om när jag bloggat, Tucke red jag 2 gånger i veckan och han var då som ett litet projekt och man såg utveckling osv, sen har jag ju alltid kunat blogga om våra egna hästar. Det är inte alls samma sak med ridskolehästarna + Queen nån gång ibland. Så den dagen jag får hem en häst i stallet eller börjar rida någon på fasta dagar har jag nog ingen större lust att komma tillbaka... Men som sagt, om det går som jag vill kommer jag tillbaka snart ;) 
//Hedda
Min fina prinsessa, hon har det underbart i Linköping och tas hand om som om hon vore gjord av äkta guld. Betyder massor att hon har det så bra, snart måste det bli dags att hälsa på!
 



Kommentarer
Josefine ♔

Vilken fin pålle! :D

2014-09-11 @ 13:42:26 | http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback