Måndag

Slutade skolan vid 3 och var hemma vid 4. Då ungefär kom mamma hem med Elton så då var ju ute i skogen med honom en stund. Nu ikväll har jag ätit middag, duschat, städat rummet (OMG ja ni läste rätt) och är helt klar för att bara släcka lampan och sova nu men jag ska göra lite skolarbete och sen 22:00 börjar PH så måste hålla mig vaken tyvärr haha... 
 
Imorgon är det iaf skola igen, slutar vid 2 så då ska jag hem, vara hemma en liten stund och sen åka till Veda och vara stallvärdinna ist för Adam. Sen på kvällen är det ridning och jag hoppas på Jim!
 
Som ni såg är ju hedda påväg tillbaka. Hahah andra dagen hon var borta så small statistiken rätt ner i marken. Hehe känner att läsarna verkligen gillar mig väldigt mycket..... Hedda kommer tillbaka snart iaf.
 
Vi hörs imorgon
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback