Idag

Idag är jag ledig från skolan då vi har checkpoint och alla lektioner slutar 12 och man är bara kvar på checkpoint om man måste ta igen nånting vilket jag inte behöver. Då vi bara har en kort lektion innan 12 så fick vi ledigt, måste dock jobba hemma men det går nog rätt fort.
Nån gång under förmiddagen tänker jag och pappa åka upp till hästarna och ta hand om dem. Mocka + fixa all mat och Pelle ska även ridas ett dressyrpass på utebanan. Pappa får bli den som filmar/fotar lite så ska ni få se lite ikväll ;)
När jag kommer hem jobbar jag klart matten och sen får vi se vad jag gör ikväll, funderar att ta och springa en liten stund och sen kanske vi åker upp till Queen även ikväll för att promenera henne en stund!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback