Hoppryttare för en kväll

Efter att jag jobbat idag så åkte vi till Åkerberga och provred en hopponny. Han var supermysig och jag fick agera lite hoppryttare och rida i hoppsadel och även hoppa några språng. Min hoppsits var som tur var på bra humör idag och det såg inte helt förjävligt ut haha. Längtar tills vi får hem en hopponny, då ska jag öva MASSOR på min hoppsits, ni förstår inte hur dålig den är hahah, inlägg om just min hoppsits kommer snart, ni kommer nog undra vad det är jag håller på med haha, ser absolut inte bra ut kan man ju säga ;)
Nej men ponnyn vi provred var riktigt mysig faktiskt, ska inte berätta fööör mycket om den då det inte är min häst + att den är till salu osv osv ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback