Hemma igen

Har precis kommit hem från Veda där jag, Vilma, Wilja och Linn höll i skötarkursen. Var massa barn där och hela kurserna och mötet gick jättebra. Åkte därifrån runt kvart över 5, släckte och stängde i stallet och sen åkte jag hem.
 
Har precis anmält mig till ridskolecupen också. Är ett nytt system nu hur man ska anmäla sig och det är via mail. Typ precis som i tävlingsdatabasen men nu skickar man ett mail med lite punkter i till en viss anmälningsmail eller vad man kan kalla det. Enligt mig mycket bättre och smartare och alla har lika stor chans att få en plats då!
 
Nu ikväll ska jag nog städa lite på rummet(som jag gör ca varje dag men behöver städa om på nytt dagen efter), sen kolla på Valresultatet på TV och sist tror jag skriva lite manus eller något!
 
//Carro

Lite bilder från dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback