Dagens ridpass

Vill först bara säga sorry för min frånvaro. Vill bara kika in snabbt och skriva lite om ridpassen, tävlingen i söndags och lite sånt men frånvaron kommer nog bli kvar ett tag pga olika anledningar...
 

Var ridning på Veda nu på kvällen och vi red dressyr för Magnus. Vi var bara 8 idag vilket var jätteskönt! Jag hade iaf Jim, vi tränade på massa skänkelvikningar snett igenom, flytta bakdelen i hörnen och sen träna på att rygga. Jim har inte lärt sig rygga alls och han tyckte det var riktigt jobbigt men vi kom en pytteliten bit på vägen.

Traven var faktiskt bättre den här gången än förra gången och skänkelvikningarna blev faktiskt bättre än väntat i både skritt o trav. Galoppen gick också helt okej och han stannade inte så mycket och trasslade utan galopperade på framåt för det mesta.
 
Nästa gång ska vi hoppa vilket betyder att jag får byta häst då Jim inte hoppar något, så får se vem jag får rida.
//Carro
Gamla bilder från dressyrkursen i somras, känner att jag behöver lite nya bilder på honom haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback