Veckan

Imorgon har vi lyxen att få börja 12.40, har därefter en lektion fram till 2 innan vi slutar. Helt galet skönt verkligen. 
På kvällen rider jag på veda och det är dressyr på schemat. Vet inte riktigt vem jag får då jag byter runt så ofta men jag hoppas jag kan fortsätta med Tip Top även denna vecka.
 
Resten av veckan blir väll lite halvtråkigt, på onsdag händer ingenting och på torsdag är det usekmöte. På fredag rider jag i dressyrspecialen på veda och lördag jobbar jag. På söndag är det dels tävling för Queen i Vällingby och på kvällen är det spökkväll. Någon/några dagar i helgen ska jag också hinna med att rida Pelle.
Blir väldigt tråkig uppdatering de här dagarna när jag inte gör särskilt mycket bland hästarna men efter höstlovet hoppas jag att det blir lite mer!
//Hedda
 



Kommentarer
Josefine ♔

Så fina!! :D

Svar: Åh tack!
ponnyboken.blogg.se

2014-10-21 @ 09:14:00 | http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback