Twirran

Tänkte häromdagen på hur sjukt lite jag ridit Twist senaste månaderna. Det här året tror jag att jag suttit på henne endast 3 gånger.
 
Förra året var hon nästan den enda jag red! Tävlade på henne hela tiden i både hoppning och dressyr, hade henne på läger och ca alla lektioner.
 
Twist har blivit jättejättesnäll nu och går med på iprincip alla lektioner så hon går ponny och jag rider storhäst ;) förut fick jag ha henne på storhästlektionerna när hon inte kunde gå ponny just den dagen jag rider så de är såklart jättebra att hon blivit en sån bra ridskolehäst! Sen har jag ju också växt lite hehe...
 
Även fast jag inte rider henne så mycket längre så tycker jag såklart om henne ändå! Fina bästa tokiga ponny ♡
 
//Carro
TWIST HAR AAALDRIG HAFT VITARE BEN ÄN DENNA GÅNG!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback