Näääästan klara

Queen skötte sig prima ballerina och levde upp till sitt namn idag. Trång framridning med lite för många hästar men hon var ändå med på noterna och skötte sig super. Väl inne banan svävade hon fram men jag tycker hon fick sjuukt dåligt betalt. Fine att hon fick nerdrag för sina missar som var väldigt stora vissa av dem men generellt fick hon lite väl lågt faktiskt. Men men, hon var superduktig. 62% och en 17 plats av hela 40 starter. Hon var betydligt mindre tittigare idag och blir lugnare och lugnare för varje start som hon gör.
Väl hemma igen red jag Pelle i ridhuset en stund. Han höll återigen på att skjuta in baken i högervarvet men med lite hjälp av mamma fick jag igenom det och mot slutet var han riktigt fin, superkul verkligen!!
Nu åker vi vidare mot spökkväll på veda och blir nog inte hemma förrens 11-12 ikväll. Imorgon har jag ca 1000 bilder att rensa, redigera och lägga upp här, även bilderna Carro tog på mig och Pelle i torsdags ska komma upp! Så länge får ni klara er med ett smakprov från idag.
//Hedda



Kommentarer
Jossan

Vilken härlig bild! Jag älskar verkligen er bild och går säkert in nästan 10 ggr per dag, Jag höll på att bli galen när i inte blogga förut! ;) Vill bara läsa om er mer!! :D Kram

Svar: Tack vad snällt!! :)
ponnyboken.blogg.se

2014-10-26 @ 21:29:51 | http://skeeronja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback