Helgen

Igår red jag Pelle en snabbis på stubben, antagligen sista gången för i år då de snart plöjer upp hela. Men han fick gå lite i alla gångarter och hade inga större krav på sig.
Senare på kvällen kom några kompisar så därför blev uppdateringen som den blev.
Idag var vi först en snabbis på hööks men inget av det jag tänkte köpa fanns så det blev inte så jättemycket som köptes. 
Från hööks åkte vi direkt till Sorunda och provred ett litet sto, faktiskt första stot vi provrider denna omgång. Det var en av de piggaste hästar jag ridit nånsin haha, det gick rätt bra undan ibland.

Imorgon rider jag lektion på Pelle på morgonen, sen direkt till helgjobbarmöte och därefter direkt in till stan och fira en kompis som fyller år, mycket på en gång!
//Hedda
Förlåt verkligen för den galet dåliga uppdateringen, ska försöka uppdatera så mycket som möjligt och jag ska ta en dag där jag skriver mer ordentliga inlägg som kommer upp allt eftersom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback