Dagen

Idag ska jag rida Pelle efter skolan, får se om jag klarar det då jag har världens träningsvärk efter idrotten igår, riktigt mördarpass verkligen hahah.
Men vi får se vad jag gör med Pelle. Antingen ut i skogen eller dressyr i ridhuset/utebanan. Får se lite senare beroende på väder och när vi kommer till stallet.
Annars gör jag nog ingenting annat ikväll. Får jag lite bra inspo för inlägg så kommer jag nog skriva några som får komma i början av nästa vecka, det är ju lite dött här just nu så jag ska nog ta och försöka skriva så mycket som möjligt!
//Hedda 



Kommentarer
Astrid

Vilken skola/linje går du?

Svar: Jag går estet-media på Täby enskilda gymnasium! :)
ponnyboken.blogg.se

2014-10-03 @ 07:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback