Dagen

Förlåt för lite dålig uppdatering igår men vi hade julshowsmöte hela kvällen och nu börjar det äntligen bli någolunda klart, superskönt! 
Idag blir det en lite stressig dag. Jag slutar 14.30 och skyndar då hem och direkt till stallet. Rider Pelle i max 30 minuter, antagligen ut i skogen och joggar där en stund. Det var ett tag sen jag red honom så det blir spännande hur det går, har väll tappat allt jag byggt upp under de dagar jag red honom som mest för ett par veckor sen hahah ;) 
Efter stallet skyndar jag återigen hem. 3 kompisar kommer och vi ska ha någon slags reunion av nåt slag ;) 
Får se hur det blir med uppdateringen ikväll men jag försöker så gott jag kan!
//Hedda



Kommentarer
Susanna Maria J

Hoppas ni får en fin helg! :D

2014-10-17 @ 10:12:53 | http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback