Tävling igen

På söndag är det återigen tävling, nu drar min tävlingssäsong igång liksom, i november haha ;) 
Men det är återigen en ridskoletävling och det kommer att bli min första storhästtävling i dressyr på ridskolan, KM var min sista ponnytävling i samband med ridskolan så nu blir det storhäst vilket då också innebär att jag lämnar LA och går ner till LC, jesus christ, de va ett tag sen, dags att lära sig nytt program igen då... 
Men helt ärligt har jag absolut igen aning aning om vem jag ska rida. Det har gått så otroligt dåligt de senaste veckorna så jag har ingen att tävla. Men det blir nog antagligen ett wildcard som vanligt. Men det ska hur som helst bli galet kul att få komma innanför staketen igen, längtar dock mest till jag lastar in min egna pålle i transporten och tävlar massor under mina sista ponnyår!
//Hedda
Bilder från min och Kiwis sista meeting och även tävling tillsammans nu i somras på Gripens ryttarförening.



Kommentarer
Johanna

Har tänkt på en grej gällande KM, vad menas egentligen med att muta domaren? Haha, vad gjorde ni tex? :)

Svar: Svarar i ett inlägg!
ponnyboken.blogg.se

2014-11-07 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback