Stockholm Horseshow

Imorgon ska jag som sagt till Friends och gå på horseshow tillsammans med Carro. Vi går exakt hela dagen och får då med oss både dressyr, hoppning, show osv osv. 
Jag har planerat att köpa massor då jag aldrig gör det på sånna här event som Globen, Falsterbo osv. Hittar alltid massa fynd men är alldeles för snål för att handla något alls så nu har jag lovat mig själv att köpa en del grejer faktiskt.
Men det ska bli spännande att få se horseshow i Friends för första gången, alla säger ju att detta är så mycket bättre än Globen så man får väll hoppas att det lever upp till ens förväntningar nu. Det är ju galet mycket större än Globen så det blir spännande att se!
Jag hade tänkt att ta med systemkameran men läste sen att det är bara pressen som får ha med sig stora kameror så den får stanna hemma istället, lite trist men men, mer plats i väskan ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback