Snö

Bara jag som aaaavvvsskkyyyyrrrr snön och detta väder? Usch och fy verkligen, smartass som man är hade jag idag låga converse och uppvikta jeans, vågar inte erkänna för mig själv att det är november.. Men hur som helst så blev det blev ganska galet iskallt och skorna blev blöta efter ca 2 sekunder utomhus. Ska köpa ett par riktiga vinterskor nu och har hittat ett par jag verkligen gillar, sabbade ju mina uggs totalt förra vintern med att på något sätt göra ett hål i dem framme vid tårna ?? Hade också skillsen med råka trampa på en tjock spik och dra in den i den ena, bara jag som kan vara så lyckad ;)
Hahha tillbaka till ämnet, efter skolan åkte jag i alla fall direkt till veda för usek möte som vi hade fram till halv 9 ungefär, sen hem, äta och here I am. Ska kanske skriva på ett inlägg jag har lite tankar på men annars blir det direkt sova. Imorgon är det fredag och vi alla vill nog skrika halleluja. Imorgonbitti kommer också mina planer för helgen, mycket häst och alla 3 dagarna kommer jag att rida minst 2 hästar. Hade också tänkt att fota lite hästar i helgen också då jag har kamera hemma så då kommer det upp lite mer och nya bilder på bloggen!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback