Ledig

Idag är jag helt ledig ifrån allt som har med hästarna att göra. Riktigt skönt då jag verkligen är helt galet trött just nu, ska gå och lägga mig tidigt ikväll och sen har jag ändå sovmorgon till 12 imorgonbitti så det blir en låååång natt.
Resten av veckan fick lite fler planer så såhär ser det ut just nu:
TORSDAG: Dressyr på Pelle. Ska nog ta det ganska lugnt med mycket basic och lösgörande. Ska försöka få honom avslappnad och inte rusha iväg hela tiden men samtidigt ska han vara helt fram för skänkeln. Efter jag ridit Pelle är det raka vägen till Veda för Usekmöte.
FREDAG: Jag rider antagligen ut på Pelle. Ska nog i alla fall försöka om det fortfarande är ljust ute, annars blir det antagligen dressyr i ridhuset, hade varit super om det kunde få bli ett utepass då man är så mycket i ridhuset annars.
LÖRDAG: Är som sagt på Sweden Horseshow hela dagen så jag rider inte Pelle alls då. 
SÖNDAG: Rider Pelle på morgonen, ska jobba lite lösgörande en stund, max 30-40 minuter. Efteråt blir det skötarmöte (om jag hinner) och därefter julshowsträning.
//Hedda



Kommentarer
Isabelle Johansson

Jättefin blogg ni har älskar eran design så himlans fin och läsvärda inlägg. Sluta aldrig med det ni gör bäst!!!

Svar: Tack så jättemycket!
ponnyboken.blogg.se

2014-11-26 @ 17:27:06 | http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback