Dagen

Jag, Hedda och Adam övernattade faktiskt på Veda igår efter ridningen. Vi skulle ju jobba idag men behövde börja tidigare än vanligt för att hinna med tanke på att jag och Hedda skulle tävla också. En väldigt kall natt kan jag säga att det var, vi sov i konferansrummet som var ISKALLT. Men vi överlevde!!!
 
Jobbet gick sjuuukt bra! Vi fodrade ALLT, både kraft och hö på ca 15-20 minuter. Vi hade ställt iordning 3 fulla hökärror så vi kunde snabbt ta en kärra var och höa, samt kraftade ett stall var. Gick riktigt fort med mockningen också! Vi började jobba ca 6 och kl 8 var alla 3 stall färdig fodrade, mockade, sopade, ridskolehästarna var utsläppta i hagen, skrittmaskinhästarna var ute, kvällspåsarna uthängda och hökärrorna fyllda. Gick superduper fort och vi fick dessutom hjälp av Linnea vilket var supersnällt!
 
Gick ifrån jobbet några timmar för att tävla och efter jag ridit så jobbade vi vidare och blev klara ca prick 4. 
Efter prisutdelning på KM så var det middag där för alla som var med. Blev några timmar där med alla kompisar och käka middag och så. Åkte sen hem och har nu duschat, ska fixa lite saker och sen sova.
 
Imorgon ska jag till Veda runt 12 för att hjälpa tjejerna plus Adam i ponnycupen hoppning och hejja. Lite sovmorgon iaf! Kan behövas efter att i fredags gått upp kl 04:00 och somnat 00:30, och idag gått upp 05:30... Rätt lagom trött...
 
Inlägget om dagens tävling är klart så det kommer efter detta!
//Carro
hahhahahhaha alltså denna bild...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback