5 bilder med minnen ifrån i år

Gripens ponnymeeting sista helgen i juni, superkul helg verkligen och det var även mina sista starter med Kiwi. Även fast helgen var med blandade resultat och en ryttare som för det mesta inte kunde rida är det ett minne jag kommer ha med mig länge.
Alla fina ridpass och roliga uteritter tillsammans med Queen. Eller ja uteritterna var väll kul tills hon skickade av mig hehe. Men det är verkligen en fantastisk häst som jag fått lära känna under året.
Falsterbo veckan nere i skåne. Jobbade några av dagarna, hängde med fina vänner, kollade på fantastiska hästar och ryttare, badade och solade, var på Tivoli i köpenhamn och maassaaa mer.
Försäljningen av Kiwi och de sista dagarna med henne osv, bilden ovanför togs innan vi skulle lasta och åka mot besiktningen.
 Pelle, åh herregud vad han gett mig mycket på bara några månader vi tar stora kliv framåt varje dag och jag tycker om honom mer och mer för varje dag. Bilden är ifrån andra gången jag satt på honom.
 
Sååå, 5 minnen ifrån året, det har varit ett väldigt händelserikt år så det var svårt att välja ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback