LB:0

Nu på fredag är det ju finalen i Ridskolecupen. Dressyren går ju i LB:0 och kan säga att man verkligen behöver plugga för att komma ihåg det här programet, i alla fall jag...
Det börjar med att man går ut i vänster varv, men sen är det iprincup bara rörelser runt långsidorna. Man kan tycka att det är ett sjjukt lätt program då man bara rider rakt men det är nästan det som är svårare. Tycker det är skitsvårt att hålla ihop hästen på så raka linjer i ett helt program, slutar typ alltid i att hästen blir 4 meter lång och jag själv orkar inte rida ihop det hahah...

Men nu har man typ en vecka på sig att plugga programet. Jag har dock aldrig ridit fel väg på en dressyrbana så jag lär nog inte göra det den här gången heller, hoppas vi ;)

//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback