Allsvenskan final imorgon

Imorgon är det dags för finalen i Allsvenskan div III. Den går i LB:1 och nu har vi ääntligen fullt lag igen! Laget kommer att bestå av:
Julia - Vimsa
Malin - Roy
 Moa - Oreo
Jag - Kiwi
Det kommer bli en grymt kul dag på Sundby som har en underbar anläggning. Jag rider bara lagklassen men jag kommer nog bli där den största delen av dagen i alla fall. Jag har dessutom med mig bästa hästskötaren och fotografen Carro, det kan inte gå fel!
Ni kommer säkert få lite liveuppdatering under dagen med resultat osv, följ också vår instagram @ponnyboken där vi säkert slänger in något kul också.
Ni följer mig och laget via equipe hela dagen imorgon. De andra i laget rider allihopa förklassen också men jag rider endast lagklassen för att inte slita så mycket på henne.
Det kommer säkert bli en toppendag och ni kan förvänta er ton av bilder efteråt!
//Hedda
Bilderna är ifrån finalen i allsvenskan förra året. Den gången var vi på Hufvudsta och blev i totalen tvåa, bara nån tiondel ifrån vinsten som då gick till duktiga Sundby - det kan bli tufft att möta dem på hemaplan och allt!



Kommentarer
Ida

Rozzo ser ju mer än tveksam ut hahahaha

2014-05-30 @ 07:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback