Vill ha!!

Lite grejjer jag vill ha nu nu nu nu nu
 
Fleece från Spooks
 
Blingstövlar från Hööks
 
 
Lamicell hjälmen från Hööks
 
 
 
Dessa 3 piketröjor från JH Collectionen, gärna i alla färgerna ;)
 
Någon liknande tröja från Kingsland. Den här tror jag dock inte säljs längre men någon mörk med logga och lappar!
 
 
Ett par till ridbyxor från Hööks, de jag har två par av nu. Vill nu ha de marinblåa!
 
 
Bruna stövlar från Hööks
 
Nya Roeckl handskar (ahah mina är snart pajj). Dessa tycker jag är fina!
 
Marinblå ridbyxor från John Whitaker. Tänkte köpa dessa i Globen i höstas men gjorde det aldrig, och jag ångrar det SÅÅÅ MYCKEEET!!!
 
 
 
Pikeur kavaj! Snygg passform och stilren. Min börjar dessutom bli lite kort i ärmarna nu ;)
/Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback