Planering v.13

Måndag: Anna Dufva träning, sista finslipet med tränare inför tävlingen
Tisdag: Jogga i ridhuset/banan ganska länge, dressyr max 10 minuter mitt i och resten blir joggning
Onsdag: Dressyr i ridhuset eller på banan, rida igenom programmet om det går och öva alla rörelserna tills de sitter.
Torsdag: Dressyr i ridhuset eller på banan. Allra sista träningen. Se till att alla rörelser sitter till max och att hon är bra lösgjord, rider kanske igenom programmet om jag får tid till det.
Fredag: Gå ut och gå i ca 30 minuter med henne, fixa alla grejer och börja packa lite smått. Beroende på starttid på lördagen kanske jag badar henne också. På kvällen rider jag på veda.
Lördag: Tävling på Rånäs, LA:P1. Clara är med och groomar så jag har bästa teamet med mig ;) På kvällen får vi massa gäster då vi ska fira mammas födelsedag.
Söndag: Jobbar på veda och eventuellt ridskolecup dressyr om jag skulle råka komma med. Kiwi rids ut av antingen mamma eller Adam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback