V.14

Denna vecka har jag väldigt mycket i skolan vilket betyder att både bloggen och hästarna hamnar lite på sidan om.
Kiwi ska ridas av Adam ett par av dagarna och när jag rider ska hon för det mesta gå ut i skogen och få galoppera på fältet. Det enda som är speciellt med denna vecka är att jag jobbar på lördag. Annars blir det plugg och uteritt.
Idag tar mamma min träningstid med Queen vilket betyder att det inte blir någon träning för mig och Kiwi, istället drar vi ut och kör konditionsträning på fältet om underlaget tillåter!
Jag ska försöka uppdatera så mycket som jag bara kan denna vecka, vi har tidsinställda och sen kommer även Carros liveinlägg men ni kan inte förvänta her guld uppdatering från min sida men jag ska försöka så gott jag kan!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback