Torsdag

Som ni kanske märkt ramlar det in lite nya grejjer inom bloggdesign just nu på bloggen. Har småbörjat att lägga in grejjer men på lördag blir det helt klart om det går som jag tänkt haha.. Men har mest finlirat lite här i kodmallarna, sånt som bara jag ser typ...
 
Idag var jag iaf hemma från skolan och vilade ryggen en dag till. Känner knappt någonting nu vilket är SÅ skönt, men jag väntar bara tills jag rör mig lite större och då kommer det säkert komma Pang Bom på igen...
 
Imorgon är det tillbaka till skolan igen. Tror inte det är så mycket och hoppas att jag inte har något prov (haha).. Men sen blir det hoppspecial på kvällen och det ska bli svinkul!!
 
Men vi hörs mer imorgon! Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback