Tisdag

Förlåt för lite dålig uppdatering från min sida idag men jag passar på nu istället, lite sent men bättre än inte alls.
Kiwi fick gå ut i skogen idag. Det var ganska blandade känslor från hennes sida. Ibland lite seg och loj, ibland fin och lugn där hon frustade och bara slappnade av, ibland sjukt hetsig där hon hade superspeed men världens kortaste steg, och ibland mer i luften än på marken. 
Jag red mest på vägarna fram och tillbaka och hon verkade tycka det var kul men höll sig ändå i skinnet största delen av ritten så det var bra. Jag kunde trava och galoppera rätt bra mycket ändå med tanke på underlaget!
Imorgon blir det dressyr igen och då ska jag rida igenom LA:P1 för första gången sen i juli/augusti tror jag, blir spännande. Förhoppningvis kan vi vara på utebanan och få lite bra underlag och lite extra power!
Jag och Kiwi förra våren. Haha Bonzai blev lite dissad på bilden ;) 
//Hedda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback